BVH over arbeidsmarktcommunicatie
HomeCasesBonduelle

Bonduelle

Bonduelle is een internationaal familiebedrijf met Franse roots en een lange geschiedenis. Deze Franse slag was nog steeds voel- en merkbaar in de bedrijfscultuur. In combinatie met de Brabantse gezelligheid (hoofdkantoor is gestationeerd in Eindhoven) zorgde dit voor een vrij bescheiden en nederige cultuur. Met als resultaat een hoog personeelsverloop en lage engagement.

Om hier verandering in te brengen, heeft BVH op basis van een tweedaagse interactieve sessie met het management team en medewerkers het employer brand voor Bonduelle ontwikkeld. Een beschrijving van de emotionele band van medewerkers met de organisatie, missie en doelen, met identiteit en realiteit als uitgangspunt. Uitgewerkt in een merkdocument dat als Sturende Gedachte voor cultuur en gedrag van de organisatie fungeerde:

  • Wat dragen wij bij aan onze omgeving?
  • In welk krachtenveld moeten we opereren?
  • Waar willen we naar toe en wat is daarvoor nodig?
  • Wat is ieders rol in het geheel?
  • Hoe gaan we met elkaar om?
VOLG ONS

willemijn@bvh.nl

Willemijn Kaal, Msc. Corporate communicatie gestudeerd aan de Universiteit. Binnen BVH verantwoordelijk voor arbeidsmarktcommunicatie & employer branding. Houdt van reizen, lekker eten en sport.

GEEN REACTIES

PLAATS EEN REACTIE