BVH over arbeidsmarktcommunicatie
HomeCasesEmployer brand ABN AMRO CB

Employer brand ABN AMRO CB

Situatie ABN AMRO CB

Verandering is de nieuwe constante. Een zin die bijna cliché is geworden, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen waarheid achter schuilgaat. Zeker in de wereld van de grote financiële dienstverleners die zich in een fase van transformatie bevinden. Nog maar nauwelijks bekomen van de financiële crisis, zitten ze nu middenin stormachtige economische, demografische en technologische ontwikkelingen.

Vraag ABN AMRO CB

Vanuit de wil om grip te krijgen op deze ontwikkelingen ontstond er grote behoefte om een beeld te vormen van de bank die ABN AMRO CB in de toekomst wilde zijn. Maar ook een omschrijving van de mensen die de bank samen moeten gaan vormen.

Oplossing BVH

BVH heeft een enthousiasmerende en emotionele omschrijving van het employer brand ABN AMRO CB ontwikkelt. Deze omschrijving helpt ABN AMRO bij het:

  • Verkrijgen van meer begrip (intern en extern) voor waar het met de bank naar toe gaat en waarom en welk belang de medewerker (in verschillende rollen) hierin heeft voor het welslagen ervan;
  • Intern en extern duidelijk maken welke rollen, competenties en verantwoordelijkheden cruciaal zijn de komende jaren;
  • Triggeren van de interesse van de talentvolle bankier van de toekomst en andere benodigde toptalenten en specialisten;
  • Duidelijk maken welke uitdagende en aantrekkelijke employee value proposition (EVP) juist op dit moment geboden kan worden, eventueel door vertaald naar de verschillende benodigde talentprofielen.
Bankier van de toekomst

Bankier van de toekomst

 

 

 

 

 

 

 

 

VOLG ONS

willemijn@bvh.nl

Willemijn Kaal, Msc. Afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam via de master Corporate Communication. Binnen BVH de consultant arbeidsmarktcommunicatie & employer branding. Houdt van reizen, lekker eten en sport.

GEEN REACTIES

PLAATS EEN REACTIE